onsdag 25 juni 2008

Mycke gjort idag

Imorse ringde jag om en tid till vännen min.

Samtidigt som dom undersökte Micke kollade dom Melwin oxå.
Micke ha en rejäl halsfluss som smitta nu i 2dagarmen efter 2dagar med pencellin behandling så smitta de inte sa dom.
Så nu behandlas både Micke och jag för halsfluss.
Sedan efter VC så for Melwin och jag till birsta löste ut fotsacken och köpte parasoll ta vagnen.
Gick mot birsta City för att hämta mitt paket från Lindex.
Sedan blev de Lunch på jobbe och lite mer shopping.
När jag kommer hem, ligger min älskling av svimmade på golvet.
Skriker rätt ut och jag hade en loka flaska i handen och kasta den över honom och vakna gö han med ett gall skrik.
Han frågade vad faaan jag hålle på med och jag gö desamma med honom.
hihi, så kan de gå.
Tempen ligger fortfarande högt på honom.
Han måste ha svimma på väg till toa för han låg ute i hallen..
Jaaja, nog om detta.
Melwin och jag ha lekt sedan vi kom hem huva den kille är en riktigt charm troll.
Prata jag med honom ge han stans bredd smile så de värme riktigt i mitt hjärta.
Sedan så gå han med hjälp att hålla i mej och böjer sej framåt och stå på alla fyra och skriker för han inte kommer någonstans älsklingen kom in och då börja han skratta och jag kunde inte heller hålla mej.
Sedan började Melwin skratta för vi skratta och då va de igång igen hahha.
Sött..
Nu sover mina älsklingar.
jag ska nog ta mej ett glas ramlösa och slappa framför våra bästa år de ni. hihi
Dagens shopping.










40 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså ni är ju värre än papphammar.Låter helt sjukt slänger loka flaskan på han och en annan gång var han som en lisäck.Fattar inte ens varför du skriver ut sånt här,men vill du framställa dig själv och din familj som psykiskt sjuk så fortsätt att skriv ut allt...

Anonym sa...

Vill bara inflika med att för ett tag sen så skrev Therese om en sida där man kunde beställa kläder med barnens namn på, men hon skrev klart och tydligt ut på bloggen att hon inte ville uppge adressen för hon var rädd att folk skulle härma henne då...

Kanske ska tänka på det innan man pratar.

Anonym sa...

Jag blir så förbenad.Förut så sa alla minsann att Therese var den största hermelinen ever men nu helt plötligt så tar alla henne i försvar och säger att alla barn har minsann likadana saker.Jag ska starta om en omröstning där folk ska få rösta i den här frågan,givetvis får ni rösta anonymt.Så ska du få se Therese att 99,9% tycker att du är den största hermelinen ever och lajer med dessutom.Hälsa Malin...

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men gurkan. Du glömde din adress. Vi måste ju komma in på din sida om vi ska delta i din omröstning!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

O therese..bry dig inte om detta dravel!!

Ulrika

Anonym sa...

www.gurkanmalmsköld.blogg.se där kan ni snart rösta.Fel att ge mig några minuter att fixa i ordning röstningen då,sluta stressa upp mig.Och du Ullis,Therese är ingen bebis hon kan väl försvara sig själv eller???Hälsa Malin...

Anonym sa...

www.gurkanmalmskold.blogg.se där kan ni rösta så skynda er.Röstningen stängs på måndag kl 11...

Anonym sa...

Jag tycker att Therese ska göra en polisanmälan. Det här är ren mobbig! Polisen kan få fram vart ip-numret kommer ifrån och darefter anmäla personen bakom allt det här. Kan säga att även om dom byter ip-adress så kan man spåra vem det tillhörde innan.

Anonym sa...

T Vem du nu är. Tack för ditt tips man kanske ska göra nån form av sån. Jag ha min anning vem GURKA kan vara..

Nån som Anklaga mej.. Säger inte vem vad och hur.
Vi få väl se hur jag gö med den här saken.
Vad jag än skriver om är de fel.

Kanske man ska sluta blogga ..?????

Anonym sa...

Yttrandefrihet någon?Hört talas om det?Man får väl tänka och tycka och säga vad man vill eller jag missat nått kanske?Mobbning är det då absolut inte frågan om,kan jag hjälpa att hon är som hon är kanske och ljuger och härmar alla kan jag det näe det kan jag inte hon borde ju förstå själv att hon provecerar och upprör,hon är väl inget litet barn som inte vad vad som är rätt och fel.Jag får tycka vad jag vill likaså ni...

Anonym sa...

Nä men att starta upp en blogg med omrösting om en viss person är tyvär inte rätt. Då har den personen rätt att göra en anmälan mott dig. Skyll dig själv.

Anonym sa...

Nu har jag dragit mitt strå till stacken och tagit bort omröstningen och då tycker jag att Therese kan möta mig på halva vägen och sluta ljuga och härmas så är allting frid och fröjd sen.

Anonym sa...

En fråga vad ljuger jag om???
Och vad härmas jag om Nu.. ?
Föresten jag härmas inte utan jag köper LIKA ibland köper jag före och ibland efter. Så är de..

Anonym sa...

Du köper alltid efter alla andra det är det som är grejen.Du har aldrig varit först med någonting så lägg ner det snacket.Du ljuger och härmas om vart annat.Du är inte så liten och oskyldig som du tror så sluta...

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nej Therese, jag tycker inte att du ska sluta blogga. Försök att inte bry dig om alla dumma kommentarer. Kanske inte så lätt men om du aldrig svarar, kommenterar tillbaka så blir det ju inte "lika roligt" för dem som "håller på".

Ulrika

Anonym sa...

Gurkan: Personangrepp är inte samma sak som yttrandefrihet! Om det fortsätter såhär tycker jag att du ska göra en polisanmälan Therese! Och jag tycker inte att du ska sluta blogga på grund av dessa personer!

Anonym sa...

Just det, sluta och bry dig om alla dumma kommentarer.Folk är dumma som inte förstår.

Anonym sa...

Töntar.Ska få det att låta som att det är så synd om Therese när det inte ens är det och jag får tycka vad fan jag vill.Jag tycker att hon är en hermelin och lajer och ska jag räkna upp vad du ljuger och härmas om så blir listan lång.Tex så härmades du om barnvagen,den nya,du ljög om att nån Malin skulle ha kommenterat Nikitas blogg från din dator.Du kan inte ens själv stå för när du härmas och ljuger.Dessutom så varför bryr du dig Ulrika i Therese,du är ju kompis med Nikita och Nikita är ju inte sådär jätte förtjust i Therese och har skrivit elaka kommentarer.Dubbelmoral...

Anonym sa...

Nu är du väl glad för alla kommentarer som rullar in,du som har ett sånt bekräftelsebehov och måste ha kommentarer till varje inlägg och helst 4678990 st annars hotar du med att sluta blogga och stänga ner den.Inte så mogen du heller!!!

Anonym sa...

Hm..Håller med gurkan till en viss del.
Kommenterar gör man om man tycker att det finns något att kommentera,man kan inte tjata på folk att göra det.! punkt..

Bekräftelsebehov -JA!

Anonym sa...

Jag undrar hur gammal gurkan är? Du verkar inte så mogen! Har du inget eget liv? Du verkar följa varje steg Therese tar?

Anonym sa...

Hur många ggr ska jag säga det.Det är Therese som följer alla andras steg,är ju det detta handlar om,är du trög på nått vis t?Och t vad står det för då?Är säkert du själv Therese som kallar dig för t för att spela att du får mer sympati än vad du i själva verket får.Fortsätt slicka Therese i arslet då,rövslickare hela bunten så det skriker om det.Snarare Therese som inte har nått eget liv som måste härmas och ljuga ihop historier så det ska låta som att hon har ett värre och mer innehållsrikt liv än vad hon har.TÖNTAR...

Anonym sa...

Hallå allihopa och särskilt du Ulrika.Har ni glömt vem det var som började göra narr av Therese och påpeka hur mycket hon härmas.Var någon som skrev såhär i sin blogg,ikväll ska vi myyysa och det ska bli så myyysigt och vi ska äta en fräsch sallad.Ja det var Nikita din homies Ulrika som skrev så och klagade på att Therese hade härmat dig på barnvagnen och att hon härmades på att skriva mammamormor.Varför bryr du dig ens i Therese,sluta spela snäll Ulrika.Det är sånt rövslickeri och dubbelmoral så herregud.

Anonym sa...

Men shit, belive me! T är inte Therese, det är en person som bara tycker synd om dig gurkan. Du är fan patetisk. Har du inget liv eller? Sitter och väntar på att nån ska kommentera för att kontra på en gång.

Anonym sa...

Gurkan, först klagar du på Therese och hennes sätt att vara på, härmapa och allt vad det är. Sedan övergår det till att du spyr ut galla och agg till allt och alla. Om Ulrika är kompis med Nikita så behöver det ju inte betyda att hon har samma uppfattning om Therese som Nikita har. Vad är dit syfte med allt detta och varför nämna flera vid namn då du själv är anonym och inte törs stå för vem du är?

Anonym sa...

Ojojoj, Detta bli bara värre och värre.
För de första säger jag ÄNNU en gång jag LJUNGER inte.
Tror vad ni vill.

Sedan så hämras jag inte, Barnvagnen Ullis köpt såg jag i ett tidigare in lägg som www.mickan.blogspot.com Hade köpt surrade med www.elikasmamma.blogspot.se om vagnen och blev mer och mer övertygad om att köpa emma ljunga scooter.
Hade ju bestämt Race men ångrade mej och tur va de.
Färgen valde micke.

Hm jaja, Sedan tro vad ni vill att jag hermas men de gö jag inte.
Mammamormor är de bara Nikita som skriver de.. ? Jag läser flera bloggar som skriver så.


Svar till dej ullis..:
Varför jag ofta inte käfta emot är för jag orka inte bry mej, jag hoppas dessa människor ska ge sej.
Jag svara och sa emot i min förra blogg men blev ännu värre men vad man än gö så är de fel.
Jajaj, jag ska inte dra in nån oxh skriva nått taskigt.
För en sak är säker Du Gurkan eller vad du nu heter kallas för "jag tycker de är dax att visa vem du är" om inte ta jag reda på de änåd.

Anonym sa...

Therese, fortsätt blogga. Bry dig inte om vad andra säger eller tycker! Och du vet väl att man kan raddera kommentarer. Tycker att du ska göra det med alla dumma ena i det här inlägget. Så tråkigt att se hur illa folk behandlar dig. Och sedan kan du välja att själv grandska kommentarerna innan publicering. Då är det ju bara att plocka bort dem som du inte vill ha här på din blogg innan någon annan hunnit läsa dem.

Anonym sa...

Godnatt alla lajers och rövslickare.Sleep tight/Gurkan

Anonym sa...

Vilket moget snack det var här då.. Om man nu stör sig så på en människa, varför ens läsa hennes blogg? När jag stör mig på nån så tar jag avstånd från den personen. Är det nåt slags klagobehov? Tycker det är så himla onödigt att skriva elaka saker, varför inte bara sluta läsa bloggen och lämna henne ifred?
Vissa har faktiskt känslor och kan bli vädligt sårade av denna mobbing, för det är vad det är!

Sen förstår jag inte hur man kan klaga på att nån härmas när det gäller att köpa saker.. Man köper väl det man själv tycker är fint sen om nån annan man känner har köpt lika, vad spelar det för roll? Sen vem som köpt det först är bara fjantigt att diskutera!
Så här höll man på när man var liten..

Anonym sa...

Men GURKAN för helvete, VARFÖR bryr DU dig om Therese överhuvudtaget eller ALLA andra som du klagat på här i flera kommentarer. VARFÖR läsa andras bloggar om du stör dig så förbannat?? Härmining, rövslickeri, kalla det vad du vill men vad har du med saken att göra, varför lägger du dig i o bryr dig?! Och då du inte får någon reaktion av Therese som du hoppats på då börjar du prata skit om Nikita mfl. Tragiskt att du inte har bättre för dig än att jävlas med andra och ställa till oreda. LÄGG NER!

Och Therese, hoppas du kan blunda för det här. Fortsätt blogga! Lösenordsskydda bloggen eller ta bort kommentarer som du inte vill ha!

Anonym sa...

Jag vet vilka som tycker som mig och det räcker för mig.Vill bara tacka alla mina trogna Gurkan fans.Therese är ändåså bara en droppe i havet,så nu drar sig Gurkan tillbaka.But i be back.Take care alla rövslickare och lajers därute.Och när ni lever upp till att livet är för kort och att man ska ta hand om varandra så ska Gurkan oxå göra det.Kramiz Gurkan,ciao...

Anonym sa...

Gurkan verkar ha seriösa problem hahahha. störd människa. SÖK HJÄLP!

Anonym sa...

Är det nån som har problem och borde söka hjälp så är det Therese och dom sjuka människorna som försvarar henne.Hej Therese jag heter jag och är 3 gammal år jag och kan skriva inte och kan inte försvara jag mig.Orka bry sig i en droppe piss i havet då själv då.Losers...

Anonym sa...

Det är inte frågan dem som tycker om vem det är att vi är vuxna människor och ska väl för fan kunna bete oss som det också!! Och gurkan, varför svarar du inte på raka frågor som man ställer till dig. Istället fortsätter du tramsa i samma spår. VÄX UPP! "Tacka mina trogna gurkan fan..HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Vilka då????!

Anonym sa...

Och vem fan är du?Tönt.Och vilka frågor då?Jävla mes väx upp själv istället.Är fan bara jag som vågar säga vad jag tycker och tänker om Therese,alla andra som var så emot henne förut och klagade har dragit så fort det börjat blåsa lite kallt.Jävla fegskitar.Knip igen truten din myskoxe....

Anonym sa...

Ska bara upplysa er om att alla som gör sig besväret att svara på någon utav Gurkans kommentarer är automatiskt ett Gurkan fan.Vare sig ni vill eller inte så läggs ni till i Gurkans fanslista.Och verkar inte bara vara Gurkan som sitter som klistrad och kontrar i Therse blogg.Näe nu drar sig Gurkan tillbaka för några veckors välförtjänt semester i Kongo men återkommer efter semestern med nya tag.Ha en trevlig sommar önskar Gurkan...

Anonym sa...

HAHAHAHA!! Somsagt VÄX UPP! Och tack för underhållningen. Det börjar bli riktigt kul att läsa ditt dravel och dina mogna ordval. Och det roligaste av allt, du törs inte stå för vem du är! HAHAHAHAHA!

Anonym sa...

Varför jag INTE försvara mej är för att jag inte tycker de är nått att lägga energi på.

Vuxna människor ha annat att göra.

Anonym sa...

Snälla sluta skriva så elaka kommentarer, då kanske hon slutar och vad ska vi då snacka om på fikarasten? Ja hon är som hon är, men det är ju roligt att läsa! Fatta vilken kalabalik det blev på jobbet då hon flyttade så man var tvungen att be om adressen, tur att en person vågade så vi fick tillbaka samtalsämnet...

Anonym sa...

Whaaat!!!??

här har man inte läst på ett tag och vad ser man då man kommer hit, full mobbing på hög nivå!

Snälla Therese ta inte åt dig! tycker det är så tragiska kommentarer, så jag har inte ord!! Hur kan man vara så elak?! stå på dig Therese! Du är stark!