torsdag 26 juni 2008

God morgon

Här må vi skapligt.
Micke ha fortfarande ont i halsen men är mycke bättre än igår.
Mitt halsont är totalt borta.
Men jag ha ju gått på behandling sedan i måndags och Micke börja igår så de kommer nog med för hans del.

Nog snackat om sjukdomar

Nu till morgonen satt jag och läste en bok för Melwin och vet ni va han sa då..
(jag tror inte de va medvetet)
Mammammamamma då jag blev så glad.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Fundera på trippa mot stan och kika på nån dop present Wilmer ska ju döpa sej nu helgen så.
Nått måste vi ju hitta.

NE nu bli de mera mysa med hjärtat mitt.

3 kommentarer:

Josephine sa...

Skönt att ni börjar må bättre nu då =)

Anonym sa...

Hej!
Ville bara kommentera dina fina bilder!:) Hoppas du får en bra dag! Sköt om dig! /Lo

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tack för tipset =)