lördag 21 juni 2008

Vår Midsommar Afton

















Ja igår hade vi en ur härlig dag, med både kanon väder, glatt folk runt om oss och glada barn.

Vi drog i väg till norra vid 11. tiden jag gick med barnen och gjorde kransar men Elin ville inte ha nån så Melwin fick en.
När hans krans va klar av de dax för att klä stången med blommer.
De gick kanon bra och den blev så Fin så Fin.

När stången va klädd och upp hissad så dansade vi runt den, de blev totalt 4ringar dom som hade dansen sa att de ALDRIG vare så många förut.
Melwin och jag Dansade men när de va två visor kvar så blev han så trött jag ja la ner honom och hon somnade med ögona böj.

Vi for från norra vi 14 tiden och när vi kom hem va de bara gå ut duka för middagen och plocka fram grillarna.
Maten blev oxå lycka och en hel härlig kväll hade vi mycke surr fintter med mera. Ni som känner mej vet ju hur fnittrig jag är.. hihi

Vi 20.30 for mammamormor, Elin, min mormor & Monica här i från vi la oss på ballis kika på datorn och myste och prata hade de allmänt lugnt och skönt.

Tidig kväll blev de kl 22 sov vi alla tre.




Inga kommentarer: