måndag 30 juni 2008

Kvällen

Här är de dåligt bloggande nu.
Jag vet inte vad de är med mej nått är inte som de borde.
Jaja, vi få väl se vad de är.

Iallafall i kväll ha lill vännen drömt jätte mycke och skrike i sömnen, så fort jag la han mot mej blev han lugn och trampade med ena hand på mitt bröst.
Jätte mysigt men efter 1timmas mys tillsammans i sängen så behövde jag besöka toa.
Jag la han i vår säng och direkt skrek han rakt ut.

Micke gick in och skulle ta över, men de blev ännu värre.
Pojke va helt förstörd, så jag tog honom och han lugna sej ganska snabbt.
Vet inte va de är, de ha inte hänt nått mellan Micke och Melwin och Micke bry sej jätte mycke om honom och Melwin ty sej verkligen till honom på dagarna men när sömnen kommer och gråtet då är de mamma som gäller.
Är väl grund tryggheten för honom.

Nu sover han i min säng och snusa på min kudde och de gick bra.
JAg ska nog klicka hem lite hem inredning och så, sedan kalla kudden.

Micke ha fare och träffa en kompis och vet inte när han kommer hem.

Inga kommentarer: