måndag 30 juni 2008

Kan man vara gladare



Här är de 4:de sovmorgonen irad.

Vi ha sovit som minst till 08.45 och längts till 09.30. Så himla skönt.


Nog om våra sov tider.


Igår satt jag och beklaga mej angående de fula köks golvet och bänk skivorna vi ha.

Så säger Älsklingen min oxå att han oxå är jävligt less på dom.

Så vi bestämde oss, att nästa månad bli de att köpa bänk skivor och eventuellt golv och lägga i båda hallen och köke.

De bli svarta bänkskivor, och nått klick golv.


Vi ha kika ut vad vi vill ha.



Golv i hallen är oklart man de dyker nog upp nått..

Efter mycke tjureri från min sida ha jag äntligen ändra mej, jag gilla vårt vita gamla kök.De är inte så farligt heller.
Jag vill hellre renovera köke när vi köpe hus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, är ni ute efter hus? =)

Nordell-Björkudd sa...

JAg vi kanske ska köpa hus.. Men vi vet inte.. Få se om vi hitta nått..