måndag 23 juni 2008

Blogg torka

Jaja, här ha de vare blogg torka några dagarn nu.
Ha vare helt trött och slut bara.

Men nu stå jag på fötterna igen.
Idag ha vi bara tage ne lugn och myst.
Lillen och jag ha busa, pappaälsklingen ha vare hemma med oss idag tog en semster dag så vi kunde rå ovarandra lite extra vilket vi gjort.

Ne nu ska jag nog köra igång en tvättmaskin medans mina grabbar sover.

Nu vill jag faktiskt veta vilka som läser min blogg.
Lämna ett lite avtryck.

Jag tänker nog inte blogg förens jag vet om de är nån som läser..

10 kommentarer:

Anonym sa...

ja läser tuvis å sandra

Josephine sa...

jag läser ju =)

Anonym sa...

Me 2

Anonym sa...

Ja läser också

Anonym sa...

Jag läser!

Anonym sa...

Och jag läser också =D

Anonym sa...

åh jag oxå

Anonym sa...

jag läser :Do min mamma med =)

Anonym sa...

Och du vet att jag läser =)

Mickan sa...

Jag läser