söndag 29 juni 2008

Baka


Här bakas de bullar, nu jäser degen sedan bli de baka.

Prinsen ligger i sängen och ska sova men de vill han inte utan han vill prata.


Vore tacksam för tips.

Melwin ha nu börja SKRIKPRATA och de mena jag verkligen SKRIKER högt.

Inte så han gråter utan han bara SKRIKER och Skratta hela tiden. Jätte härligt att han är på bra humör men de är jätte jobbigt att han SKRIKER varje ord som kommer fram.

När man är i birsta skriker han och skratta och folk glo.

Dom få gärna glo men de är lite jobbigt.


Nån som ha tips hur vi ska få han att inte skrika så högt..

Han håller nog på träna röst resurserna men de är så högt.

Har barnen en sådana period eller.. ?

Älska höra hans fin röst och surr men lite jobbigt när han skriker varje ord..

Vi ha börja prata äjtte lågt med honom för att han inte ska tro de är normalt att skrika.

Vi prata normalt i normal nivå men jag vet inte.


Tips och idér vore tacksamt..


Åter till bullbak.

Bilder kommer sedan om jag lyckas ha alltid misslyckas med bullar förut..




5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror nog att alla barn kommer till en sådan period, det gjorde min grabb oxå när han var lite mindre och dock fortfarande i bland, men det går över!

Anonym sa...

Han måste ju få höras, han tränar bara sin röst och ser vad han kan åstadkomma med den! :-) det är en del i utvecklingen! bara att glädjas med honom!

Nordell-Björkudd sa...

Tack för era svar.
Elin jag mena inte att han inte få hörs kalrt han få de.
Men jag va lite orolig att nått va fel. Tack för era svar..

Anonym sa...

Hjalmar är exakt likadan, har hållt på ett tag nu =) Så det hör bara till att utforska sin röst. Men kan hålla med om att det är lite jobbigt ibland.

Anonym sa...

Ja precis som du redan fått höra så e det en period som kommer o går ;D